Sider

fredag den 19. april 2013

Godt der er et helt år til påske...



Jeg kunne så godt tænke mig at lave noget pænt håndarbejde, ikke at det skal være et eller andet helt vildt, men bare noget som man kunne gå og kigge lidt på og være godt tilfreds med. 


Så jeg er så småt startet med at indkøbe lidt stof, lidt garn, strikkepinde, mønstre og opskrifter, og har sågar også købt en lille simpel symaskine, så nu mangler jeg at lære hvordan man bruger det. 
Har heldigvis en mor som vistnok engang var ret dygtig til at hækle og en svigermor som så absolut er dygtig til at strikke og sy!

Jeg har derfor i påsken forsøgt mig lidt.. og ja det blev vist ikke så fantastisk.. men pyt..





Mine små temmelig grimme påskeæg
Man skulle ikke tro at de er hæklet efter den samme opskrift, i det samme garn, med den samme hæklenål, af den samme person.. Øvelse gør mester!


/matilde 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar