Sider

fredag den 3. maj 2013

Mit nye sy-rum..



Ja kønt er det bestemt ikke, men jeg kunne så godt tænke mig et sted hvor symaskinen kunne stå fremme, og hvor der var plads til at man kunne klippe mv. Og det sted, skal være her på vores repos aka "endestationen".

Det var egentlig meningen at det skulle være mit kontor under mit speciale projekt, men det kommer ikke til at fungere.. Der er simpelthen for mange muligheder for at lave overspringshandlinger når man er herhjemme ;-)



I øjeblikket er mine sy-ting henvist til et alt for lille og overfyldt skab i stuen, og det lægger virkelig en dæmper på lysten til at komme igang med projekterne.

Så jeg må endnu en gang prøve at grave skrivebordet frem (ja der stå faktisk et skrivebord gemt under alt rodet ovre i det ene hjørne) og se om ikke jeg kan få lavet et rigtig fint lille sted, hvor jeg kan sidde og hygge mig med at sy.

Dette er helt sikkert et indlæg som der kommer en efterfølger til..

1 kommentar:

  1. Det trænger bare til en kærlig hånd der kan smide ud :) så skal det nok blive er super rum til sy og kreere i.

    SvarSlet