Sider

fredag den 5. juli 2013

"VI GENBRUGER" sommerkjole

Jeg har virkelig glædet mig til at skrive dette indlæg!

Det er nemlig allerførste gang jeg viser noget som jeg helt selv har lavet.
Og det er jo så løgn, for der er tale om en up-cycling af en sommerkjole jeg har haft hængende i skabet i næste 4 år.


MEN jeg har selv tegnet mønsteret, og syet. Det tog mig lidt længere tid end jeg havde regnet med, for min symaskine besluttet sig for at lave ballade, og så har jeg lidt problemer med elastikken og den skal helt sikkert laves om,.

Lige nu glæder jeg mig bare til at prøve den på Bibi i morgen (manden mener ikke at det er grund nok til at vække hende) og så må jeg bare krydse fingre for at den passer...

1 kommentar:

  1. Hvor er den bare fin! :) Meget vellykket at se til :)

    SvarSlet